Home / Informacje / Polityka prywatności

Polityka prywatności

POWIERZENIE NAM SWOICH DANYCH OSOBOWYCH TO KWESTIA ZAUFANIA ZE STRONY KLIENTA, KTÓRE DLA NAS JEST PRIORYTETOWE. SZANUJEMY PRYWATNOŚĆ TWOJĄ I TWOJĄ SFERĘ OSOBISTĄ.

Pragniemy poinformować, że dane podawane przez naszych klientów w celu realizacji zamówień lub subskrypcji newslettera gromadzimy i chronimy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą użytkownikom serwisu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

ZBIERANIE I WYKORZYSTYWANIE DANYCH

Dane są zbierane i przechowywane w celu realizacji zamówień, a także w celu realizacji programu partnerskiego, systemu komentarzy i innych procesów związanych z wykonywaniem naszych usług i sprzedażą towarów.

Numer telefonu, o który pytamy w formularzu zamówienia, niezbędny jest w przypadku pytań, wyjaśnień i uzgodnień związanych z realizacją zamówienia, a także w celu prawidłowej realizacji przesyłek.

Login i hasło zabezpieczają dostęp do profilu klienta. W profilu klienta można przechowywać, sprawdzać i aktualizować swoje dane, w szczególności dotyczące adresu wysyłki, domyślnego sposobu dostawy. Klient zobowiązuje się do traktowania danych: login i hasło jako poufne i nieudostępniania ich osobom trzecim, nieupoważnionym. Nie ponosimy odpowiedzialności za pomyłki, zapominanie haseł, zagubienie przez klienta danych dostępu do profilu klienta, itp.

Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Użytkowników serwisu w trakcie zakładania konta jest firma Drukarnia Super Print s.c. J.Stanek A.Pływaczyk z siedzibą przy ul. Kaliska 67 63-300 Pleszew. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z udzielonym przez użytkownika zezwoleniem oraz w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa w tym ustawy z dania 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dania 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczna.

Użytkownikom udostępniającym dane osobowe, Administrator Portalu superprint.pl gwarantuje prawo do wglądu w swoje dane, aktualizowania ich treści oraz ich usuwania. Wszystkie pytania i uwagi związane z procesem przetwarzania danych osobowych można zgłaszać korespondencyjnie w formie tradycyjnej na adres administratora danych.

DOSTĘP

Dostęp do tych danych mają tylko nieliczne uprawnione osoby. Zgromadzonych danych osobowych nie przekazujemy, nie sprzedajemy i nie użyczamy innym podmiotom. Wykorzystujemy je jedynie na potrzeby zrealizowania zamówienia i subskrypcji newslettera. W ramach realizacji zamówienia niezbędne jest podanie prawidłowych danych adresowych, które musimy udostępnić przewoźnikowi (kurierowi, in-post) w celu dostarczenia towaru.

Pliki Cookies

Sklep superprint.pl wykorzystuje mechanizm tzw. Cookies (plików tekstowych zapisywanych i przechowywanych na dysku komputera użytkownika serwisu).

Pliki Cookies wykorzystywane są w celu:

  1. dostosowania zawartości serwisu internetowego do preferencji użytkownika,
  2. optymalizacji korzystania z serwisu internetowego,
  3. tworzenia statystyk,
  4. utrzymania sesji użytkownika serwisu.

Użytkownik może samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, a także usunąć już istniejące pliki Cookies za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.

Ograniczenie stosowania plików Cookies pozwala na korzystanie z serwisu, ale może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

Anonimowość przeglądania serwisu

Sklep superprint.pl i wszystkie jego pod-strony można odwiedzać i przeglądać bez podawania jakichkolwiek danych o charakterze osobistym. Podczas wizyty w sklepie można zachować całkowitą anonimowość, jednak złożenie zamówienia i jego realizacja wymagają podania prawidłowych danych kontaktowych i teleadresowych.

Cele reklamowe

Danych używamy w celach reklamowych, czyli do przekazywania informacji na temat oferowanych przez nas usług i produktów, za zgodą ich właściciela. Marketing mailingowy wykorzystujemy tylko w sposób zgodny z prawem, po uzyskaniu wyraźnej zgody klienta/użytkownika. Założenie i prowadzenie profilu klienta nie jest jednoznaczne z otrzymywaniem newslettera, a jedynie maili niezbędnych do realizacji usług i zamówień. Na newsletter można się zapisać i w każdej chwili z niego wypisać. Subskrypcja newslettera jest nieodpłatna i dobrowolna.